kurs projektowania

emocji w UX

START

01.09.2025

START

01.09.2025

CZY TO BRZMI

ZNAJOMO?

CZY TO BRZMI

ZNAJOMO?

Jaki największy problem ma Twój zespół z projektowaniem emocjonalnym?

Jaki największy problem ma Twój zespół z projektowaniem emocjonalnym?

Robimy to intuicyjnie,

bez systematycznego podejścia

Robimy to intuicyjnie,

bez systematycznego podejścia

Wg 59% specjalistów UX/UI

Wg 59% specjalistów UX/UI

Co najbardziej powstrzymuje Twój zespół przed systematycznym emotional UX?

Co najbardziej powstrzymuje Twój zespół przed systematycznym emotional UX?

Brak wiedzy psychologicznej

w zespole

Brak wiedzy psychologicznej

w zespole

Wg 62% specjalistów UX/UI

Wg 62% specjalistów UX/UI

Gdybyś mógł/mogła rozwiązać JEDEN problem z emotional UX, co by to było?

Gdybyś mógł/mogła rozwiązać JEDEN problem z emotional UX, co by to było?

Jak projektować dla konkretnych emocji

Jak projektować dla konkretnych emocji

Wg 68% specjalistów UX/UI

Wg 68% specjalistów UX/UI

*Badanie przeprowadzone przez Digital Psychology (n=102), 2025

*Badanie przeprowadzone przez Digital Psychology (n=102), 2025

PRAWDZIWY PROBLEM

PRAWDZIWY PROBLEM

Prawdopodobnie masz intuicję projektową lub podstawową wiedzę psychologiczną, ale nie wiesz jak przełożyć ją na konkretne decyzje projektowe.


Potrzebujesz mostu między teorią, a praktyką.

Framework + gotowe narzędzia + sprawdzone wzorce.

Prawdopodobnie masz intuicję projektową lub podstawową wiedzę psychologiczną, ale nie wiesz jak przełożyć ją na konkretne decyzje projektowe.


Potrzebujesz mostu między teorią, a praktyką.

Framework + gotowe narzędzia + sprawdzone wzorce.

CO JEŚLI POWIEM CI,

ŻE ISTNIEJE SPOSÓB...

CO JEŚLI POWIEM CI,

ŻE ISTNIEJE SPOSÓB...

Emotional UX Masterclass to pierwszy system, który daje Ci wspólny język między badaniami-designem-biznesem


⚡ Framework + gotowe narzędzia + studia przypadków = natychmiastowa aplikacja


Zamiast polegać na intuicji, nauczysz się systematycznie mierzyć i optymalizować konkretne stany emocjonalne używając naukowego modelu PAD (Pleasure-Arousal-Dominance).

Emotional UX Masterclass to pierwszy system, który daje Ci wspólny język między badaniami-designem-biznesem


⚡ Framework + gotowe narzędzia + studia przypadków = natychmiastowa aplikacja


Zamiast polegać na intuicji, nauczysz się systematycznie mierzyć i optymalizować konkretne stany emocjonalne używając naukowego modelu PAD (Pleasure-Arousal-Dominance).

4

(MODUŁY)

4

(MODUŁY)

32

(LEKCJE)

32

(LEKCJE)

3

(ŚCIEŻKI)

3

(ŚCIEŻKI)

20

(NARZĘDZI)

20

(NARZĘDZI)

NARZĘDZIA I METODY

Emotional UX Toolkit

Emotional UX Toolkit

Emotional
Ideation
Deck

PAD State
Transition
Playbook

Emotional
Design
Pattern Library

Use Cases ↔ Touchpoint
Mapper

Biblioteka
30+
AI Promptów

Emotional
Journey Map
Canvas

Excel PAD
12-item Scale
Template

8-State
Emotional
Architecture

Typologia
Kluczowych
Momentów

+20
Emocjonalnych
Case Studies

W trakcie masterclass otrzymujesz dostęp do 20+ narzędzi i szablonów. Na zawsze.

FORMUŁA

Case Study

Case Study

W trakcie trwania programu przejdziesz przez pełny cykl projektowania emocjonalnego - od pierwszego mapowania stanów użytkowników, przez analizę danych i strategię, aż po konkretne rozwiązania projektowe i ich biznesową implementację. Pracujesz na wybranym przez siebie przypadku - może to być Twój aktualny projekt w pracy, lub wybrany z listy case'ów przygotowanych w ramach Masterclass.

W trakcie trwania programu przejdziesz przez pełny cykl projektowania emocjonalnego - od pierwszego mapowania stanów użytkowników, przez analizę danych i strategię, aż po konkretne rozwiązania projektowe i ich biznesową implementację. Pracujesz na wybranym przez siebie przypadku - może to być Twój aktualny projekt w pracy, lub wybrany z listy case'ów przygotowanych w ramach Masterclass.

Po każdym module wykonujesz praktyczne zadanie, które buduje kompletny case study:

Po każdym module wykonujesz praktyczne zadanie, które buduje kompletny case study:

Moduł 1

Moduł 1

Mapa ścieżki emocjonalnej + zebrane dane PAD

Mapa ścieżki emocjonalnej + zebrane dane PAD

+

+

MODUŁ 2

MODUŁ 2

Strategiczny plan transformacji emocji
AS IS → TO BE

Strategiczny plan transformacji emocji
AS IS → TO BE

+

+

Moduł 3

Moduł 3

Gotowe koncepcje projektowe + wyniki testów

Gotowe koncepcje projektowe + wyniki testów

+

+

Moduł 4

Moduł 4

Business case z kalkulacją ROI i planem wdrożenia

Business case z kalkulacją ROI i planem wdrożenia

Na koniec programu masz gotowy, kompleksowy projekt emocjonalnego redesignu, który możesz wykorzystać w portfolio, prezentacjach dla zespołu czy jako dowód umiejętności podczas rekrutacji.

To nie tylko nauka teorii - to tworzenie rzeczywistej wartości biznesowej opartej na naukowych podstawach psychologii emocji i strategicznego projektowania UX.

ZOBACZ CAŁY

Program

Program

Moduł 1

FUNDAMENTY EMOTIONAL UX

mapowanie emocji użytkowników w kluczowych momentach

Dlaczego emocje to biznes - 6 obszarów wpływu na KPI

Model PAD - systematyczne nazywanie emocji

Emotional Journey Mapping - gdzie mierzyć emocje

Typologia Kluczowych Momentów

Narzędzia pomiaru - SAM vs 12-item PAD + dane behawioralne

moduł 2

STRATEGIA EMOCJONALNA

Od analizy danych do strategii opartej o konkretne emocje

Analiza zebranych danych - interpretacja wyników PAD

Teoria → Strategiczne ruchy - jak przesuwać wymiary PAD

Competitive context - pozycjonowanie emocjonalne na rynku

Definicja stanów docelowych - roadmapa TO BE

moduł 3

EMOCJONALNY DESIGN SYSTEM

Projektowanie rozwiązań dla docelowych stanów emocjonalnych

Biblioteka wzorców emocjonalnych - design patterns dla stanów PAD

Projektowanie na poziomie komponentów - koncepcje budujące makroodczucia

Wytyczne treści i tonu - komunikacja dopasowana do stanów emocjonalnych

Testowanie i walidacja koncepcji

moduł 4

BIZNESOWA TRANSFORMACJA

Wdrożenie emOTIONAL UX jako systematyczna praktyka biznesowa

Framework wpływu biznesowego - łączenie zmian PAD z KPI organizacji

C-Level Deck - argumenty i dane przekonujące do Emotional UX

Modele finansowe - kalkulatory ROI dla projektów emocjonalnego designu

Competitive advantage przez emocje - budowanie przewagi rynkowej

Program jest zaprojektowany W FORMULE blended experientIal learning: BLOOM'S TAXONOMY + KOLB'S EXPERIENTIAL CYCLE

W każdym module znajdziesz:


  • Solidne fundamenty naukowe - teoria oparta na badaniach psychologicznych

  • Prawdziwe studia przypadków - analiza sukcesów i porażek z mierzalnymi wynikami biznesowymi

  • Wsparcie AI - sprawdzone prompty i wskazówki jak wykorzystać AI

  • Praktyczne warsztaty - ćwiczenia z natychmiastowym zastosowaniem w prawdziwych projektach

  • Walidacja kompetencji - testy sprawdzające głębię zrozumienia i umiejętność praktycznego zastosowania

WYBIERZ SWOJĄ

Ścieżkę

Ścieżkę

Foundation

1490

od 01.07:
1890zł
Limit: 50 miejsc

Moduł 1

Dla: Wszystkich, którzy chcą zrozumieć podstawy projektowania zorientowanego na emocje

📦 CO OTRZYMASZ

Moduł 1 - Naukowy sposób opisywania emocji + mapowanie ścieżki emocjonalnej + narzędzia pomiaru

4 szablony - Mapowanie ścieżek, ocena emocji, ankiety, arkusz audytu

Zadanie praktyczne - Audyt emocjonalny konkurencji + własnego produktu

🎯 DLA KOGO

UX/UI Designerzy - początkujący, którzy chcą dodać wymiar emocjonalny do swoich projektów

Product Managerowie - potrzebujący zrozumienia wpływu emocji na metryki biznesowe

Freelancerzy - chcący oferować klientom audyty emocjonalne jako dodatkową usługę

Każdy kto pracuje z produktami cyfrowymi i chce lepiej rozumieć użytkowników

Strategy & Design

2490

od 01.07:
2890zł
Limit: 30 miejsc

Moduły 1+2+3

Dla: Osób z podstawami, które chcą opracowywać strategie emocjonalne i projektować

📦 CO OTRZYMASZ

Moduł 1 - Naukowy sposób opisywania emocji + mapowanie ścieżki emocjonalnej + narzędzia pomiaru

4 szablony - Mapowanie ścieżek, ocena emocji, ankiety, arkusz audytu

Zadanie praktyczne - Audyt emocjonalny konkurencji + własnego produktu

🎯 DLA KOGO

UX/UI Designerzy - początkujący, którzy chcą dodać wymiar emocjonalny do swoich projektów

Product Managerowie - potrzebujący zrozumienia wpływu emocji na metryki biznesowe

Freelancerzy - chcący oferować klientom audyty emocjonalne jako dodatkową usługę

Każdy kto pracuje z produktami cyfrowymi i chce lepiej rozumieć użytkowników

Business

5490

od 01.07:
6490zł
Limit: 10 miejsc

Moduły 1+2+3+4

Dla: Zaawansowanych, którzy chcą wdrażać podejście Emotional UX w organizacji

📦 CO OTRZYMASZ

Moduł 1 - Naukowy sposób opisywania emocji + mapowanie ścieżki emocjonalnej + narzędzia pomiaru

4 szablony - Mapowanie ścieżek, ocena emocji, ankiety, arkusz audytu

Zadanie praktyczne - Audyt emocjonalny konkurencji + własnego produktu

🎯 DLA KOGO

UX/UI Designerzy - początkujący, którzy chcą dodać wymiar emocjonalny do swoich projektów

Product Managerowie - potrzebujący zrozumienia wpływu emocji na metryki biznesowe

Freelancerzy - chcący oferować klientom audyty emocjonalne jako dodatkową usługę

Każdy kto pracuje z produktami cyfrowymi i chce lepiej rozumieć użytkowników

Na stronie

Badania

Blog

Sklep

Warsztaty

Newsletter

Kto i co?

Kto za tym stoi

Współpraca

Na serio

Regulamin

Polityka prywatności

ZAPISY RUSZAJĄ ZA

10 DNI 13 GODZ 38 S