2-dniowe, intensywne szkolenie. Poznasz podstawy psychologii poznawczej, emocji, motywacji i ekonomii behawioralnej w UX.

od 1590zł

17-18.02 * online * live

Do kogo skierowane jest szkolenie?

UX, UI, Service i Product Design

Do wszystkich, którzy zajmują się projektowaniem produktów i usług cyfrowych

Product Management

Do osób, które pełnią rolę Product Ownera lub Product Managera - współuczestniczą w procesie budowania rozwiązań

CX, Growth i Marketing

Do osób związanych z działaniami marketingowymi, niezależnie od punktu styku z klientem = wszędzie tam, gdzie jest człowiek

Co zyskasz dzięki tej wiedzy?

1

Uzupełnisz swoją wiedzę o podstawy psychologii, które są kluczowe w zrozumieniu użytkowników i klientów

2

Dowiesz się jaki jest związek między emocjami, a podejmowaniem decyzji i motywacją

3

Nauczysz się stosować wiedzę o psychologii w praktyce projektowania UX i poznasz praktyczne narzędzia

Dodatkowo zyskasz

* Uporządkowane materiały w notion

* Szablony w figjam

do swojego użytku - na zawsze!

Dzień 1

Dzień w pełni poświęcony psychologii poznawczej i błędom poznawczym

Research bias - błędy poznawcze w badaniach UX na przykładzie ankiet i wywiadów

Psychologia poznawcza: percepcja wizualna

Psychologia poznawcza: pamięć i uwaga

Psych framework 2.0 - analiza wysiłku poznawczego i motywacji użytkownika

Dzień 2

Psychologia emocji, motywacji i projektowanie zachowań + moduł o psychologii komunikacji wewnętrznej

Psychologia emocji - teoria, model PAD i mierzenie emocji

Psychologia motywacji - teorie: goal-setting i SDT + ćwiczenia praktyczne

Projektowanie zachowań - behavioral design i ekonomia behawioralna (framework: 3B)

Błędy poznawcze w komunikacji z zespołem i interesariuszami

Program

Co mówią uczestnicy o szkoleniu

średnia ocena 4.9 * na podstawie 4 edycji

Katarzyna Bąk

UX i Digital Product Designer *założycielka Digital Psychology

  • 8 lat doświadczenia w projektowaniu zorientowanym na użytkownika
 
  • Absolwentka: studiów inżynierskich na Politechnice Gdańskiej i podyplomowych Design Management na SWPS
 
  • niedługo Mgr Psychologii (realizuje badanie magisterskie nt. postaw wobec AI w kontekście biznesowym)
 
  • Współpracowała z ponad 20 firmami na rynkach: Europejskim, Amerykańskim i APAC, między innymi z takimi firmami, jak: Hyundai, Bank of Scotland, Blinkist, FX Pro, Netguru, Masterplan.com, Locatee, Lionbridge, PPNT Gdynia
 
  • Od ponad 2 lat mieszka w Szwajcarii, aktualnie pracuje jako UX Designer w Lifeware – nad kompleksowymi produktami typu CRM dla dużych klientów ze Szwajcarii i Luksemburga

 

  • Swoje 8-letnie, praktyczne doświadczenie w UX i budowaniu produktów cyfrowych łączy z teoretyczną wiedzą psychologiczną, którą zamienia w aplikowalne i łatwe do zastosowania narzędzia dla twórców rozwiązań cyfrowych
 
 
 
 
 
 
 
 

Kto prowadzi?

1790zł

Cena zawiera:

2 dni szkolenia online • live po 8h = 16h

Dostęp do materiałów: szablony z narzędziami w figjam i checklisty do swojego użytku - na zawsze!

Konsultacja 1:1 x 30 min

Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu

17-18 Lutego 2024

Sobota i Niedziela 9:00 - 17:00 * Dostępnych miejsc: 0

2-3 Marca 2024

Sobota i Niedziela 9:00 - 17:00 * Dostępnych miejsc: 0

Dostępne metody płatności:

Online: Przelewy24 * BLIK Klarna  Google Pay  Apple Pay  płatność kartą

Zapisy przez email na podstawie faktury: hello@digitalpsychology.pl 

 
 
 
 

Zapisz się

Masz pytania?

Napisz, odpowiadam w ciągu 24h (a zazwyczaj szybciej)

hello@digitalpsychology.pl