Emotion-driven UX: zaangażowanie, użyteczność i konwersja

Zaangażowanie oparte na emocjach

Raport Deloitte

Exploring the value of emotion-driven engagement. The dynamics of customer loyalty. – Raport Deloitte

4 kluczowe tematy, które pojawiły się w raporcie:

  1. Czynniki emocjonalne inspirują lojalność marki, podczas gdy wpływy racjonalne odgrywają kluczową rolę na początku i na końcu relacji.
  2. Połączenie emocjonalne wymaga rozwijania dwukierunkowych relacji między markami a klientami, które odzwierciedlają relacje międzyludzkie.
  3. Wiedza o tym, jakich danych można używać (i kiedy) jest niezbędna do budowania i utrzymania zaufania klientów.
  4. Klienci oczekują spójnego, kontekstowo odpowiedniego doświadczenia marki we wszystkich interakcjach.

Przyjemność. Od neuronauki do ergonomii emocji

Artykuł formy.xzy

Exploring the value of emotion-driven engagement. The dynamics of customer loyalty. – Raport Deloitte

4 kluczowe tematy, które pojawiły się w raporcie:

  1. Czynniki emocjonalne inspirują lojalność marki, podczas gdy wpływy racjonalne odgrywają kluczową rolę na początku i na końcu relacji.
  2. Połączenie emocjonalne wymaga rozwijania dwukierunkowych relacji między markami a klientami, które odzwierciedlają relacje międzyludzkie.
  3. Wiedza o tym, jakich danych można używać (i kiedy) jest niezbędna do budowania i utrzymania zaufania klientów.
  4. Klienci oczekują spójnego, kontekstowo odpowiedniego doświadczenia marki we wszystkich interakcjach.

Net Emotional Value - narzędzie ze świata Customer Experience

NEV czyli wartość emocjonalna netto. Proste równanie bez niewiadomych, nie wymagany jest doktorat z matematyki.

Exploring the value of emotion-driven engagement. The dynamics of customer loyalty. – Raport Deloitte

4 kluczowe tematy, które pojawiły się w raporcie:

  1. Czynniki emocjonalne inspirują lojalność marki, podczas gdy wpływy racjonalne odgrywają kluczową rolę na początku i na końcu relacji.
  2. Połączenie emocjonalne wymaga rozwijania dwukierunkowych relacji między markami a klientami, które odzwierciedlają relacje międzyludzkie.
  3. Wiedza o tym, jakich danych można używać (i kiedy) jest niezbędna do budowania i utrzymania zaufania klientów.
  4. Klienci oczekują spójnego, kontekstowo odpowiedniego doświadczenia marki we wszystkich interakcjach.

Spis treści